pixel
Reklamacje i zwroty

Jak wygląda proces składania reklamacji?

  1. Dodaj zgłoszenie reklamacyjne korzystając z formularza dostępnego poniżej.
  2. Poczekaj na nadanie numeru reklamacji (RMA) - otrzymasz go drogą elektroniczną w ciągu 2 dni od przesłania zgłoszenia.
  3. Przydzielony numer RMA umieść na paczce obok listu przewozowego i zabezpiecz go przed zniszczeniem.
  4. Przesyłki bez widocznego numeru RMA nie będą przyjmowane.

Informacje szczegółowe

  • Towar musi byc zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
  • Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
  • W powyższym zgłoszeniu należy określić tryb z jakiego chcesz skorzystać - odstąpienie od umowy (zwrot 14dniowy bez podania przyczyny) dotyczy wyłacznie osob fizycznych czy reklamacja (dla towarów wadliwych, niedziałajacych itd)

Masz pytania? Napisz do nas na adres: rma@simserwis.pl

 

Dodaj zgłoszenie