pixel
Do każdego zrealizowanego zamówienia dołączamy dowód zakupu, fakturę VAT lub paragon fiskalny. Aby otrzymać imienną fakturę VAT, osoby fizyczne, zobowiązane są do podania numeru PESEL w formularzu rejestracji lub podczas składania zamówienia w kroku 1 z 2 w formularzu  "Dokument sprzedaży". Zgodnie z Ustawą z dnia 29 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników oraz niektórych inny...

Czytaj więcej

Dlaczego warto rejestrować konto w naszym sklepie internetowym? Oto kluczowe różnice pomiędzy klientami zarejestrowanymi i niezarejestrowanymi: Niezarejestrowany Klient Może dokonać zakupu, złożone zamówienie zostanie zrealizowane jeśli podane informacje dotyczące dostawy będą poprawne. Dane klienta zostaną przechowane w historii zamówień. Dokonując kolejnego zakupu, po raz kolejny zmuszeni są do podania danych adresowych odbiorcy.  ...

Czytaj więcej

Rejestracja nie jest wymagana aby dokonać zakupu, lecz bardzo ułatwia dokonywanie kolejnych zakupów w naszym sklepie. W naszym sklepie internetowym rejestracja odbywa się szybko i łatwo. Zarejestrowany Klient, który posiada konto w naszym sklepie nie musi ponownie wprowadzać danych odbiorcy przy kolejnym zakupie. Wystarczy zalogować się do naszego sklepu podając adres email oraz hasło podane przy rejestracji.

Czytaj więcej

Produkty sprzedawane przez nasz sklep, posiadają gwarancję producenta lub importera obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu lub w karcie gwarancyjnej. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych ...

Czytaj więcej

Dziękujemy za korzystnie z działu Pomoc naszego sklepu internetowego. Aby ułatwić Ci korzystanie z naszego sklepu, w tematach pomocy staramy się opisać każdy aspekt jego użytkowania w jak najbardziej prosty i wyczerpujący sposób. W miarę potrzeb, tematy pomocy są cały czas modyfikowane a nowe tematy pojawiają się gdy tylko zachodzi potrzeba opisania danej części lub działu naszego sklepu. Twoja opinia jest dla nas cenna. Jesteśmy otwarci na Twoje sugestie. Jeśli ...

Czytaj więcej

Na liście produktów oraz na stronie ze szczegółowym opisem produktu znajdziesz przycisk "Dodaj do koszyka". Klikając te przyciski wybrany przez Ciebie produkt trafia do Twojego koszyka. Wkładanie produktów do koszyka nie jest równoznaczne z ich kupowaniem. Przed przejściem do kasy, możesz dokładnie przejrzeć swój koszyk i usunąć produkt omyłkowo włożony do koszyka lub zmniejszyć ilość sztuk danego produktu. Następnym krokiem jest przejści...

Czytaj więcej

Operatorem Strony Internetowej i Sklepu Internetowego SIMSERWIS znajdującego się na stronie www.simserwis.pl jest firma: SIMSERWIS Damian Złoch ul. Dąbrowskiego 31 84-230 Rumia NIP: 958-125-22-21 Regon: 192863440 Nr wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej nr 2397 prowadzonej przez Wójta Gminy Wejherowo. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania przez Klientów ze Sklepu Internetowego SIMSERWIS dostępnego pod adresem www.simserwis.pl oraz oferowan...

Czytaj więcej

Koszty dostaw obowiązują jedynie na terenie Polski.   Przedpłata Pobranie Przesyłka kurierska 16.99 zł 19,99 zł       InPost Paczkomaty 12.00 zł -----       Przesyłka Pocztowa priorytetowa Maksymalna wartość zamówienia dla przesyłki pocztowe...

Czytaj więcej

Akceptowane przez nas formy płatności: Przesyłki kurierskie: przedpłata, płatność gotówką przy odbiorze przesyłki, dla zamówień o wartości do 2 000 zł.   Przesyłki pocztowe: przedpłata.   Odbiory osobiste: przedpłata, płatność gotówką przy odbiorze zamówienia.   Dane do przedpłaty na konto bankowe: SIMSERWIS 84-230 Rumia ...

Czytaj więcej

Każde zamówienie może zostać zrealizowane poprzez odbiór osobisty w punkcie sprzedaży naszej firmy. Zamówienia złożone w ramach odbioru osobistego w punkcie w Rumi są przygotowywane do odbioru od poniedziałku do piątku. Gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru w wybranym punkcie klient zostanie poinformowany o tym przez obsługę punktu telefonicznie lub mailowo.  

Czytaj więcej

Jak wygląda proces składania reklamacji? Dodaj zgłoszenie reklamacyjne korzystając z formularza dostępnego poniżej. Poczekaj na nadanie numeru reklamacji (RMA) - otrzymasz go drogą elektroniczną w ciągu 2 dni od przesłania zgłoszenia. Przydzielony numer RMA umieść na paczce obok listu przewozowego i zabezpiecz go przed zniszczeniem. Przesyłki bez widocznego numeru RMA nie będą przyjmowane. Informacje szczegółowe Towar musi byc zapakowany w s...

Czytaj więcej